ai
Lawak Sepah dalam 2 episod terakhir ada mengajuk ustazah Bahyah penceramah terkenal dalam rancangan semanis kurma.

Ada kawan2 Ai yang beritahu Sepah disaman oleh pihak ustazah... namun response ustazah sebenarnya adalah sangat professional dan penuh dengan kesabaran.. Menerima lawak Sepah dari pandangan positif...

Tabik lah dengan ustazah... :D

Pada Ai pulak, lawak2 sepah semuanya mengandungi nasihat dan ada mesej yang cuba nak di sampaikan.. orang kata lawok ada education la katakan... bukan setakat lawak yang nak bagi orang sekadar ketawa kosong...  lawak mereka dekat dihati kita... macam tv9 plak yer dekat dihati.. cuma ada la sikit2 unsur2 yg kotor dia selitkan...

Cuba bayangkan program Maharaja lawak memecah rekod penyiaran, kalau ada berjuta orang tonton rancangan ML tu, mungkin 60% ( andaian ai sahaja) tak pernah tonton rancangan semanis kurma.. So lepas ni mungkin dari 50 % dari 60% tu terbuka hatinya nak tonton rancangan semanis kurma yang pada Ai rancangan tu memang bagus dan menarik... kadang2 mau menangis Ai hayati ilmu yang ustaz dan ustazah
kongsikan dlam rancangan tu...

Kumpulan Sepah jugak dah memohon maaf secara terbuka andai ada pihak2 yang tersinggung dengan dalam mereka menyampaikan lawak mereka ..boleh tengok di sini Sepahmohonmaaf.

 Manisnya kurma ini... baik punya... :)
1 Response
  1. Тут по ссылке: элитные проститутки Киева

    Если даже пол-мира ты обойдешь,такую как я ты нигде не найдешь. Красивая. Ухоженная, чистоплотная, яркая. Могу приехать в гости! С нетерпением жду встречи! Единственное сокровище человека - это его память. Лишь в ней - его богатство или бедность.


Post a Comment